Z nekaj znanja lahko splet tudi vam prinese uspeh!
Uspeh spletne strani ni določen le s tem, kaj spletišče vsebuje in kako urejamo vsebine na njem. Veliko dela bo treba postoriti tudi zunaj spletne strani, če bi radi dosegli kar najboljši možen učinek. Ni pa to enostavno, saj ti postopki pogosto zahtevajo nekaj več znanja, pa tudi več časa in predanosti kot tisti, ki jih izvajamo na sami spletni strani.
Vsebiina
Kako uspeti na spletu?
Najprej moramo poskrbeti za vidnost na spletu. Doseči moramo namreč ciljno publiko in s tem obiskanost spletne strani. V ta namen moramo izvajajti ustrezno spletno oglaševanje oz. stran narediti prijazno iskalnikom.
Spletno oglaševanje
Spletno oglaševanje seveda izvajamo zunaj strani. Med najbolj priljubljenimi sistemi je Google Ads, ki je zelo učinkovit, poleg tega pa tudi dokaj enostaven za uporabo. Google Ads lahko veliko prispeva k uspehu spletne strani, a to ni samoumevno – lahko povzroči tudi finančno izgubo, če sistema ne znamo uporabljati pravilno.
Vsekakor je najbolj pametno, da načrtovanje in izvedbo oglaševalske akcije zaupamo strokovnjaku. Na Google Ads se spoznajo praktično vsi strokovnjaki s področja spletnega oglaševanja. Seveda se splača najti takšnega, ki prepriča z izkušnjami in zagotovljenimi rezultati.
Spletna optimizacija
Spletna optimizacija je na dolgi rok še pomembnejša od oglaševanja, saj zagotovi stalen dotok obiskovalcev na spletno stran. Pomembna dimenzija optimizacije je off site optimizacija, ki se izvaja zunaj spletne strani. Seveda je treba za učinkovito optimizacijo veliko postoriti na sami spletni strani, ključno je oblikovanje kakovostnih vsebin in optimizacija prikaza, a prav tako pomembno vlogo ima off site optimizacija, ki dopolnjuje te postopke.
Off site optimizacija vključuje predvsem objavljanje vsebin na drugih spletiščih in pridobivanje povezav nazaj na ciljno spletno stran. Vedno bolj se pri optimizaciji koristijo tudi družbena omrežja, na katerih je možna zelo učinkovita off site optimizacija, ki jo lahko kombiniramo tudi z drugimi marketinškimi pristopi za boljši učinek. V vsakem primeru si lahko obetamo dobrega rezultata, če je optimizacija res celovita. Spet pa je pomembno, da za to delo izberemo zanesljivega strokovnjaka, saj gre za obsežen in dolgotrajen proces.
. S pravim pristopom je možno veliko doseči tudi s povsem enostavno stranjo, delo v tem primeru olajšajo nekateri sistemi za upravljanje vsebin, ki omogočajo hitro in enostavno postavitev spletne strani. Najbolj priljubljen med temi sistemi je WordPress, s katerim lahko dosežemo izvrsten učinek.
Seveda pa sama spletna stran še ne zagotavlja uspeha. Nujna je tudi za WordPress SEO optimizacija, saj želimo dosegati dobre uvrstitve v spletnih iskalnikih in doseči kar se da širok krog spletnega občinstva. WordPress SEO optimizacija je lahko precej enostavna in presenetljivo učinkovita, saj imamo na voljo različna orodja, ki delo močno olajšajo. Splača se dovolj pozornosti nameniti prav upravljanju teh podrobnosti, saj se na dolgi rok vložek časa in truda povrne z obrestmi. Seveda pa je WordPress SEO optimizacija tudi v ponudbi profesionalnih spletnih mojstrov, ki bodo opravili še boljše delo. Tako bo z optimizacijo manj truda in skrbi, bo pa seveda cena nekoliko višja, a upravičena s končnim učinkom.
Na dolgi rok bo treba poskrbeti še za nekaj drugih zadev, ki zagotavljajo uspešno delovanje spletišča, za spletno poslovanje pa je ključnega pomena tudi marketing. Najbolje je, da za ta opravila poskrbi profesionalna agencija za marketing, čeprav spet velja, da je možno marsikaj postoriti kar v lastni režiji. Agencija za marketing bo bistveno bolj uspešna pri tem delu, kar je za končni uspeh spletnega poslovanja vsekakor izjemno pomembno. Če se nameravamo resno posvetiti spletnemu poslu, brez profesionalnega trženja ne bo šlo. Nekaj časa je možno poslovati in dosegati zadovoljive rezultate tudi brez truda na tem področju, a v končni fazi naredi agencija za marketing veliko razliko.
Za učinkovito spletno oglaševanje bo treba optimizirati same oglase, vedeti pa moramo tudi, kako optimizirati spletno stran, da bo učinek oglaševanja kar najboljši.
Kako optimizirati spletne oglase?
Spletni oglasi so običajno dokaj enostavni, vključujejo nekaj vrstic besedila in povezavo. To je značilno za Google AdWords oglaševanje, ki je najbolj priljubljeno. Res je sicer, da Google AdWords oglaševanje vključuje tudi druge možnosti oglaševanja, na primer oglasne pasice, animacije in celo video oglase, a že besedilni oglasi so lahko čisto zadostni tudi za zahtevnejše oglaševalce.
To seveda velja le v primeru, da so oglasi dobro prilagojeni svojemu namenu. Pomembno je, da že takoj dobro predstavimo svojo ponudbo in opišemo cilj, do katerega vodi povezava v oglasu. Google AdWords oglaševanje je možno dobro izkoristiti, če se spoznamo na PPC oglaševanje – plačamo namreč le za klik na oglas, ne za vsak prikaz. To pomeni, da moramo že z besedilom oglasa h kliku nagovoriti le tiste, ki bodo nato izvedli nakup, drugih radovednežev pa se ne splača ciljati.
Kako optimizirati spletno stran?
Tudi spletna stran mora biti optimizirana za kar najboljši uspeh spletnega oglaševanja. Oglasi so namreč le ena plat zgodbe, na drugi strani pa imamo pristajalno stran, na kateri se znajdejo radovedni obiskovalci. Kako optimizirati spletno stran, da bo učinek oglaševanja kar najboljši? Predvsem mora biti pristajalna stran takšna, kot jo je napovedal oglas. Obiskovalec mora ob kliku na oglas priti tja, kamor je pričakoval. Pristajalna stran mora nato hitro voditi naprej skozi nakupni proces, ki ga oblikujemo tako, da je kar se da enostaven in eleganten. Najbolje je, da oglas vodi kar do obrazca za naročilo oziroma nakup.
Seveda so detajli še bistveno bolj kompleksni, odvisno od tega, kaj pravzaprav prodajamo oziroma tržimo, povsem svoja zgodba pa so spletišča, ki imajo kak drug cilj. V vsakem primeru pa je možno oglaševanje dobro optimizirati za kar najboljši učinek.
Se morda optimizacije lotevate sami? Pri tem boste vsekakor rabili ustrezna SEO orodja, s katerimi boste določili smiselne ključne besede, spremljali konkurenco, in vaše pozicije na Google.
E trgovina in njene prednosti
E trgovina je za vas lahko odlična rešitev, saj boste z njeno pomočjo prišli do še večjega števila strank in posledično do večje prodaje in ne nazadnje tudi uspeha. A vse skupaj vendarle ni tako preprosto, kot je morda videti na prvi pogled.
Predvsem je najpomembneje, da je e trgovina narejena pod okriljem strokovnjaka, ki natančno ve, kako se je treba izdelave lotiti. Nadvse pomembno je, da spletna oziroma e trgovina obiskovalcem ponuja dobro uporabniško izkušnjo in to ne glede na to, ali vanjo vstopajo s pomočjo namiznega računalnika, mobilen naprave ali s pomočjo katere koli druge naprave.
E trgovina z dobro uporabniško izkušnjo obiskovalcu ponudi izjemno hiter dostop do vseh storitev in izdelkov, ki jih ponuja lastnik trgovine. Na ta način lahko tudi hitro kupujejo. Poskrbeti pa morate tudi za to, da bo imela vaša trgovina na spletu tudi več možnosti za plačilo ter še za druge ključne dejavnike, ki bodo poskrbeli za čim večje število obiskovalcev, ki se bodo vedno znova in spet vračali nazaj v vašo trgovino.